Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Türkiye’ye giriş yasağı bulunan 15 kişiyle ilgili alınan kararın sevindirici olduğunu belirtti.

Arıklı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı tarafından bugün kendilerine bilgi verildiğini ifade ederek, Türkiye’ye giriş yasağı bulunan 15 kişinin yasağının kaldırıldığını öğrendiklerini söyledi.

Söz konusu gelişmeden duyduğu memnuniyeti dile getiren Arıklı, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

Dr Fazıl Küçük: Önce doktor, sonra lider
Dr Fazıl Küçük: Önce doktor, sonra lider
İçeriği Görüntüle

“Bugün Sayın Cumhurbaşkanı tarafından, Türkiye'ye girmesi yasak olan 15 arkadaşımızın yasağının kaldırıldığını öğrendik. Bu arkadaşlarımızı tebrik ediyor, mutluluk ve sevinçlerini paylaşıyoruz.”